Mijn eerste week in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu Mijn eerste week in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week in Malta

Door: Chrisy Dudok

Blijf op de hoogte en volg Christy

01 Februari 2015 | Malta, Siġġiewi

Maandag 26 januari was mijn eerste stagedag bij Dreemz Planners. Mary Grace, de eigenaar, kwam me thuis ophalen. Ik was een beetje zenuwachtig, omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Maar aangekomen bij stage kwam ik er achter dat er nog 2 meiden daar stage lopen. En hoe toevallig, uit Roosendaal en Steenbergen ! Hele aardige meiden ! Ook heb ik deze week kennis gemaakt met de mede eigenaar Stephen en Kimberly, ook aardige mensen. Het was erg gezellig op stage en we hebben lekker taart gegeten.
Vrijdag ben ik na kantoor meegegaan met de meiden naar huis om de volgende dag naar Gozo te gaan. In Gozo hebben we de bustour gedaan. Gozo is echt super mooi!! Het was echt een hele lange maar gezellige dag met de meiden.

• 02 Februari 2015 - 07:21

Eleonora :

hoi Christy, volgens mij wordt dit een prachtige tijd in je leven, laat je ook wat foto's zien?

• 15 Februari 2015 - 21:13

Christy Dudok:

dat gaat zeker gebeuren ! ik laat ook foto's zien!