Derde week in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu Derde week in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu

Derde week in Malta

Door: Christy Dudok

Blijf op de hoogte en volg Christy

15 Februari 2015 | Malta, Siġġiewi

Vorige week heb ik met Josette in Sliema rondgereden. Zij liet me zien waar alles is daar. Verder heb ik die week niet veel gedaan. Ik was gewoon op stage namelijk.

Dinsdag ben ik met Reece naar een winkel gegaan waar er kaartspellen wordt gespeeld. Reece deed mee aan het kaartspel Magic. De eigenaar van de winkel heeft me het spel geleerd en ik kreeg een pakje met kaarten en een blad uitleg van hem mee. Eerlijk gezegd is dat niks voor mij! Daarna zijn we even in Valetta geweest. In de avond ging ik met Josette mee naar st Julians en hebben we wat gedronken. Vrijdag ben ik met Charlotte en Lotte vanuuit stage mee naar hun huis gegaan. Later hebben we spareribs gegeten bij Native. Dit was echt heel lekker en veel! Daarna zijn we naar de bios geweest, ja ja 50 shades of grey! De volgende dag hebben we een kijkje genomen in Valetta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Siġġiewi

Christy

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 4103

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: