Mijn eerste dag in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag in Malta - Reisverslag uit Siġġiewi, Malta van Christy Dudok - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag in Malta

Door: Christy Dudok

Blijf op de hoogte en volg Christy

24 Januari 2015 | Malta, Siġġiewi

Zaterdag 24 januari ben ik vertrokken naar Malta. In Nederland had het net gesneeuwd en was het zo koud, dus ik was blij dat ik eindelijk kon vertrekken. Het afscheid was niet leuk, maar aangekomen in Malta werd ik hartelijk ontvangen door Josette, degene waar ik 5 maanden bij zal verblijven. Thuis aangekomen heb ik Josette's zoon Reece en haar hond Benji ontmoet. Het appartement ziet er goed uit, net als mijn kamer. Josette en Reece zijn zo aardig dat ik me gelijk op mijn gemak voelde. Na de ontmoeting heb ik mijn koffer uitgepakt en heeft Reece mij de buurt laten zien. Het weer is nog niet zo heel goed, maar het is nu ook winter hier. Wel is het 10x beter dan in Nederland!

Ik zal proberen dit reisverslag zo veel mogelijk bij te houden. Degene die mij kennen weten dat dit niets voor mij is, dus sorry als je een tijdje niks voorbij ziet komen.

  • 28 Januari 2015 - 21:32

    Kitty Van Velthuijsen:

    Fijn dat je zo goed ontvangen bent en leuk dat je ons mee neemt in je avonturen! Graag maak ik je meteen een compliment voor je Nederlands (en je weet wie het zegt ;-))!!

  • 15 Februari 2015 - 21:16

    Christy Dudok:

    Dankjewel Kitty haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Siġġiewi

Christy

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 4096

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: